Опис досвіду



Досвід не можна передавати,
якщо свідомістю того,
хто хоче запозичити досвід,
не оволоділа ідея,
яка стала джерелом натхнення
до творчої праці.

В. Сухомлинський 

"Many little things put together
may create something great"

Сучасний стан міжнародних зв’язків України в різноманітних сферах життєдіяльності, вихід її у європейський та світовий простори, нові політичні, соціально-економічні та культурні реалії вимагають певних трансформацій у галузі навчання іноземних мов, статус яких у нашій країні має тенденцію до постійного зростання.

Сьогодні створюється нова школа, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, свій шлях, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання самовдосконалення, самовиховання, самоосвіти. При цьому особливого значення набуває креативність особистості, її здатність до творчого нестандартного мислення, вміння ефективно вирішувати складні проблеми власної життєдіяльності.

Такі якості можуть бути сформовані у процесі спеціально організованих педагогічних впливів в системі освіти, яка сама є креативною, прагне до творчого вирішення проблем через використання сучасних інноваційних технологій для досягнення визначеної мети.

Зараз вчителів турбує проблема суспільної пасивності більшості школярів. Захоплення комп’ютерними іграми призводить до зниження інтересу до здобуття знань, зменшення активності учнів на уроці та в позаурочній діяльності.

Щоб активізувати пізнавальну діяльність учнів у процесі оволодіння знаннями я шукала більш ефективні форми, методи і засоби навчання. Великого значення в організації та удосконаленні навчального процесу на уроках іноземної мови посідає впровадження інноваційних технологій .
При плануванні своїх уроків я враховую те, що будь – який метод навчання має забезпечувати:
  • Активну участь учнів у процесі навчання
  • Встановлення зворотного зв’язку в системі « педагог – учень»
  • Можливість застосування набутих навичок і знань в реальному житті
  • Розвиток цільових навичок поведінки ( самостійної творчої діяльності)
  • Мотивацію учнів до підвищення ефективності своєї діяльності на заняттях і в реальних ситуаціях
  • Можливість отримувати знання на груповому та індивідуальному рівнях

У процесі навчання найбільш доцільно використовувати ті методи, при яких:
  • В учнів розвивається бажання до творчої, продуктивної праці,
  • учні прагнуть до активних дій, досягають успіхів і мотивують власну поведінку,
  • Відпрацьовують моделі поведінки, необхідні для успішної професійної чи підприємницької діяльності.
З певністю, я можу стверджувати те, що як саме з перших уроків вчитель зацікавить учнів до вивчення англійської мови і сприятиме всебічному розвитку дитини , такий і буде його кінцевий результат. І якщо він не викличе інтерес в учня з перших днів, то ця дитина, назавжди залишиться глухою, байдужою до вивчення іноземної мови; буде жити без радощів пізнання і відкриття чогось нового і невідомого під час уроків англійської мови.

Зі свого досвіду, можу твердо стверджувати, що процес навчання – це не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в цьому процесі. 
Вчитель досягне успіху лише тоді на своїх уроках, коли зрозуміє, що дітям подобається все нове і цікаве. Ми, вчителі, повинні пам’ятати, що одна й та сама модель проведення уроків, не дає можливості дітям розкрити себе повністю, зупиняє розвиток творчого потенціалу навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок в 5 класі на тему: "Навчальні предмети"

Тема уроку: "Шкільні предмети". Мета уроку: 1. Знайомство з лексикою з теми "Шкільні предмети". 2. Формуван...